top of page
-
Czy naruszenie plomb lub ingerencja w część bez wiedzy sprzedającego skutkuje utratą gwarancji?Tak, wszelkie działania tego rodzaju bez naszej zgody skutkują utratą gwarancji na dany produkt. W takich sytuacjach nie mamy możliwości zweryfikowania, czy nie doszło do celowego działania lub modyfikacji, które mogłyby wpłynąć na stan techniczny produktu i spowodować jego usterkę. Jeżeli zauważą Państwo problem z produktem, prosimy najpierw o kontakt z naszą infolinią. Nasi konsultanci przekażą zgłoszenie odpowiedniemu specjaliście, który zdecyduje, czy ingerencja w produkt może być przeprowadzona, czy też konieczne jest odesłanie towaru do nas w celu weryfikacji. WAŻNE! Wszystkie nasze produkty posiadają unikalne oznaczenia, plomby i numeracje. Dzięki nim możemy jednoznacznie stwierdzić, czy doszło do ingerencji bez naszej wiedzy. W przypadku wykrycia takiego działania, gwarancja może zostać unieważniona.
-
Jak sprawdzić, czy dany produkt będzie pasował do mojego pojazdu?1. Aby upewnić się, że część będzie odpowiednia, należy porównać numer swojej części z numerem widniejącym w opisie produktu. Jeśli numery są identyczne, można mieć pewność, że dana część będzie pasować do Państwa pojazdu. 2. Można również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, dzwoniąc na infolinię. W trakcie rozmowy zapytamy o szczegóły dotyczące pojazdu i poprosimy o numer VIN, dzięki któremu zweryfikujemy, czy wybrana część jest odpowiednia dla Państwa samochodu.
-
Na jaki adres można odesłać reklamację bądź zwrot?Nasz adres do korespondencji jak i zwrotów, wymian i reklamacji to: LYNX RYSZARD WINIARSKI ul. Wołowska 78 60-167 Poznań Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie w przypadku, gdy umowa zakupu została zawarta na odległość. Zwrot towaru musi być dokonany w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu. Sprzedający nie przewiduje możliwości zwrotu towaru zakupionego i odebranego osobiście w siedzibie firmy lub w siedzibach firm współpracujących ze sprzedającym. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM. ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE.
-
Dokonałem zakupu, ale nie zgłosiłem, że potrzebuję faktury. Co zrobić w takiej sytuacji?Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego (art. 106b ust. 1 i 5 ustawy o VAT), kupujący ma obowiązek poinformować sprzedawcę o potrzebie wystawienia faktury najpóźniej w momencie zakupu. W przypadku zakupów online należy wybrać odpowiednią opcję i podać dane niezbędne do wystawienia faktury przed finalizacją zamówienia. Jeżeli powiadomienie o konieczności wystawienia faktury nastąpi po zakończeniu transakcji lub po otrzymaniu towaru, niestety nie będziemy mieli możliwości wystawienia faktury na podstawie przepisów prawa. Zachęcamy do upewnienia się, że taka potrzeba została zgłoszona przed dokonaniem zakupu.
-
W jakim czasie realizowane są wysyłki produktów?Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki były realizowane jak najszybciej. Zależy nam na tym, aby zamówione produkty dotarły do Państwa w możliwie najkrótszym czasie, dlatego przykładamy dużą wagę do terminowości i efektywności naszych działań logistycznych. Jeśli zależy Państwu na szczególnych ustaleniach dotyczących dostawy, zachęcamy do kontaktu – zawsze staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów.
-
Otrzymałem zakupiony towar, ale mam dodatkowe pytania. Gdzie mogę się zgłosić?Jeśli po otrzymaniu zamówienia mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z handlowcem, który prowadził Państwa zamówienie. Z pewnością udzielą wszelkich niezbędnych informacji i pomogą w rozwiązaniu ewentualnych problemów.
-
Czy mogę złożyć zamówienie w inny sposób niż przez internet?Tak, jeśli nie mają Państwo możliwości złożenia zamówienia online, zapraszamy do kontaktu telefonicznego z jednym z naszych handlowców. Podczas rozmowy chętnie przyjmiemy zamówienie i odpowiemy na wszelkie pytania. Numer kontaktowy: +48 514 105 177
-
Czy mogę zapłacić kartą u kuriera lub przy odbiorze osobistym?Niestety, nie akceptujemy płatności kartą. Można dokonać płatności za pobraniem lub opłacić zamówienie przelewem bankowym. Przy odbiorze osobistym płatność możliwa jest tylko gotówką.
-
Czy towar mogę odebrać osobiście?Tak, jest możliwy odbiór osobisty. Towar wydajemy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i ustaleniu daty oraz godziny odbioru. Adres odbiorów osobistych to: ul. Wołowska 78 60-167 Poznań
-
Czy realizowane są wysyłki zagraniczne?Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne, jednak wymaga to wcześniejszego uzgodnienia telefonicznego oraz sprawdzenia dostępności usług kurierskich w wybranych krajach. Prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu, a my przygotujemy wycenę przesyłki – zarówno paletowej (np. silniki, skrzynie biegów), jak i paczkowej. W przypadku wysyłki zagranicznej możliwa jest tylko opcja przedpłaty, ponieważ nie obsługujemy międzynarodowych przesyłek pobraniowych.
-
Czy mogę zwrócić towar?Zgodnie z Art. 34 Prawa konsumentów, jeśli od zakupu nie minęło 14 dni a towar został zakupiony na odległość, mają Państwo prawo do zwrotu towaru. Zwrot jest możliwy pod warunkiem, że produkt nie był montowany, a plomba gwarancyjna nie została naruszona. W sytuacji, gdy produkt został zainstalowany lub plomba została usunięta, zwrot towaru jest niemożliwy. W takim przypadku możliwa jest jedynie wymiana towaru, np. w przypadku stwierdzenia uszkodzenia części. Sprzedający nie przewiduje możliwości zwrotu towaru zakupionego i odebranego osobiście w siedzibie firmy lub w siedzibach firm współpracujących ze sprzedającym. Zwrot towaru musi być dokonany w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM. ZWROT ŚRODKÓW REALIZUJEMY PRZELEWEM NA KONTO BANKOWE.
-
Czy na produkty udzielana jest gwarancja i na jaki okres?Tak, na wszystkie nasze produkty udzielana jest gwarancja rozruchowa, która trwa 30 dni od dnia dostawy.
bottom of page